Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in
Return Site LFHC

Site LFHC
Liens Communautés

Suivre LFHC sur FacebookSuivre LFHC sur TwitterSuivre LFHC sur YoutubeSuivre LFHC sur Youtube
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password

 

 Opinion on Rules / Avis sur Règles

Go down 
+7
EASY#Forga?!
Ult!m Johnomet
Zwito
Juanbreezer
[LGE] Chester
peppie-nl
Hutch
11 posters
AuthorMessage
Hutch

Hutch


Messages : 797
Date d'inscription : 2015-01-11

Opinion on Rules / Avis sur Règles Empty
PostSubject: Opinion on Rules / Avis sur Règles   Opinion on Rules / Avis sur Règles Icon_minitime1Mon 9 Nov - 12:00

- Hello to all,

We made first rules LFHC for BO 3. It is almost even that on BO 2 except that we have to add the Perk "Blast Suppressor" and we removed the Perk "Awareness".

We have to add "Blast Suppressor" because partially deprived the mini-map is activated and when that we use the impulses it is visible on the map. For "Awareness", we deleted it because on BO 3, we hear much more with this Perk.

We would want to have your opinion on these rules (Thank you for putting a justification).


- Bonjour à tous,

Nous avons fait des premières règles LFHC pour BO 3. Ce sont quasiment les même que sur BO 2 sauf que nous avons rajouter l'atout "impulsions furtives" et nous avons retiré "écoute".

Nous avons ajouter "impulsion furtives" car en partie privée la mini-map est activé et lorsque qu'on utilise les impulsions cela est visible sur la map. Pour "écoute", nous l'avons supprimé car sur BO 3, on entend beaucoup plus avec cette atout.

Nous voudrions avoir votre avis sur ces règles (Merci de mettre une justification).

Opinion on Rules / Avis sur Règles Rules_11

Opinion on Rules / Avis sur Règles Rygle_10


Last edited by Hutch on Sat 14 Nov - 21:16; edited 1 time in total
Back to top Go down
peppie-nl




Messages : 5
Date d'inscription : 2015-06-23

Opinion on Rules / Avis sur Règles Empty
PostSubject: Blast suppressor   Opinion on Rules / Avis sur Règles Icon_minitime1Mon 9 Nov - 12:13

hey,

I think since were all used to the non jumping cod and that kind of stuff, that we should maybe bann blast suppressor to be used. This makes it so that players get sort of punished for jumping and will jump a lot less. tot get the ground to ground gunfight experience even more.
Back to top Go down
[LGE] Chester




Messages : 1
Date d'inscription : 2015-11-09

Opinion on Rules / Avis sur Règles Empty
PostSubject: Re: Opinion on Rules / Avis sur Règles   Opinion on Rules / Avis sur Règles Icon_minitime1Mon 9 Nov - 12:49

Bonjour à tous,

Pour ma part je trouve ces règles équilibrés, car sur Black Ops 2 sa l'étais.

En éspérant qu'il n'y ai pas de cheater, car depuis la sortie du jeu quelques joueurs ont un gameplay un peu bizarre.
Je vais monter une section LFHC R&D parmis mes joueurs, et je vous tiens informé Wink
Back to top Go down
Juanbreezer




Messages : 32
Date d'inscription : 2015-06-15

Opinion on Rules / Avis sur Règles Empty
PostSubject: Re: Opinion on Rules / Avis sur Règles   Opinion on Rules / Avis sur Règles Icon_minitime1Mon 9 Nov - 13:00

peppie-nl wrote:
hey,

I think since were all used to the non jumping cod and that kind of stuff, that we should maybe bann blast suppressor to be used. This makes it so that players get sort of punished for jumping and will jump a lot less. tot get the ground to ground gunfight experience even more.

That means you can never defuse a bomb really. Maps are too big to go from bomb A to bomb B without jumping.. AKA they know where you come from prematurly.

Therefor do NOT ban the Blast Suppression.
Back to top Go down
Zwito




Messages : 8
Date d'inscription : 2015-10-19

Opinion on Rules / Avis sur Règles Empty
PostSubject: Re: Opinion on Rules / Avis sur Règles   Opinion on Rules / Avis sur Règles Icon_minitime1Mon 9 Nov - 13:09

peppie-nl wrote:
hey,

I think since were all used to the non jumping cod and that kind of stuff, that we should maybe bann blast suppressor to be used. This makes it so that players get sort of punished for jumping and will jump a lot less. tot get the ground to ground gunfight experience even more.

*RETARD ALERT* rendeer lol!

Definitely needs Blast Supressor!
Back to top Go down
Ult!m Johnomet

Ult!m Johnomet


Messages : 2
Date d'inscription : 2015-01-26

Opinion on Rules / Avis sur Règles Empty
PostSubject: Re: Opinion on Rules / Avis sur Règles   Opinion on Rules / Avis sur Règles Icon_minitime1Mon 9 Nov - 16:12

- Je pense que le map pool est un peu grand, on pourrait dans un premier temps supprimer les maps avec un fond sonore trop important.

- Pour les accessoires d'armes, il n'y a que balle blindée qui est accepté ?

merci
Back to top Go down
http://team-ultim.fr/index.php
Hutch

Hutch


Messages : 797
Date d'inscription : 2015-01-11

Opinion on Rules / Avis sur Règles Empty
PostSubject: Re: Opinion on Rules / Avis sur Règles   Opinion on Rules / Avis sur Règles Icon_minitime1Mon 9 Nov - 16:33

- Il y a balle blindée et Processeur Balistique comme pour BO 2.

- Pour les map, le fait qu'il y est plein de map n'est pas un problème et puis le problème de restreindre comme sur bo 2 avec les regles ESL s'est que tu joues sans arrêt les même map et puis quand tu en ajoutes après les team sont pas d'accord car elles sont peu jouer. Donc préfère en mettre le plus possible et comme ça les map varieront plus. Après, nous sommes entrain de faire des Test sur chaque map pour voir si elles sont jouable en war ou pas (pour le moment, on a pas vu de map trop diffcile à jouer).
Back to top Go down
EASY#Forga?!

EASY#Forga?!


Messages : 5
Date d'inscription : 2015-08-27
Age : 29
Localisation : ITALY

Opinion on Rules / Avis sur Règles Empty
PostSubject: ONLY THIS WEAPON FOR US   Opinion on Rules / Avis sur Règles Icon_minitime1Mon 9 Nov - 20:52

ONLY THOSE WEAPONS FOR US:

Assault: KN44 / ICR-1 / AVK-30 / Man-O-War / Sheiva
Submachines: Kuda / Pharo / Razorback
Shotguns: KRM-262
Sniper: Locus
Back to top Go down
http://compagnia-easy.wix.com/italia
WoknoK




Messages : 82
Date d'inscription : 2015-06-01

Opinion on Rules / Avis sur Règles Empty
PostSubject: Bo3 Ruleset   Opinion on Rules / Avis sur Règles Icon_minitime1Tue 10 Nov - 0:00

Hi guys, we tested all the weapons the last few days and these are our results:

Assaults:
- M8A7 should be banned. It is 4 round burst with a very high fire rate of the 4 bullets. This means insta kill, even through walls, and strong on close ranges battles. M8A7 is over powered.

- The XR-2 and Sheiva however both got a much lower and a locked fire rate, which means they are not over powered and good to use.

- The rest of the assaults are balanced and also good to use on hardcore matches.


SMG's:

- Vesper should be banned because it is something like the Vector or the Scorpion with a extreem fire rate.

- Maybe the same story for the Weevil, which is like the P90 from MW2??

- Razorback is just like the Peacekeeper and too strong on long range. It therefore should be banned as an SMG.

- pharo shoots slower then the Chicom so it is good to use.

- Kuda & VMP are good to use.


Shotguns are pretty over-powered so it is a good thing to ban them.

Snipers: Both Bolt action are good to use.

Perks: No Awareness needed on this game because you can hear someone fart from 30 meters away. Blast Suppressor will speed up the game so that is great Smile

Pickup: Maybe ban the Scope pickup?


Conclusion: Almost a perfect ruleset guys I love you
Back to top Go down
Juanbreezer




Messages : 32
Date d'inscription : 2015-06-15

Opinion on Rules / Avis sur Règles Empty
PostSubject: Re: Opinion on Rules / Avis sur Règles   Opinion on Rules / Avis sur Règles Icon_minitime1Tue 10 Nov - 9:17

WoknoK wrote:

SMG's:
- Vesper should be banned because it is something like the Vector or the Scorpion with a extreem fire rate.
- Maybe the same story for the Weevil, which is like the P90 from MW2??
- Razorback is just like the Peacekeeper and too strong on long range. It therefore should be banned as an SMG.
- pharo shoots slower then the Chicom so it is good to use.
- Kuda & VMP are good to use.

I fully agree on the Vesper and the Razorback being banned. However the PP90 was not banned during MW3 on both ESL and E-Dom. So my suggestion, is to allow that gun for now and check in the next 1-2 weeks if we should ban it or not.
Back to top Go down
[RF]Blood-Fr




Messages : 13
Date d'inscription : 2015-06-24

Opinion on Rules / Avis sur Règles Empty
PostSubject: Re: Opinion on Rules / Avis sur Règles   Opinion on Rules / Avis sur Règles Icon_minitime1Wed 11 Nov - 13:50

laissez une grande diversité de map c'est une tres bonne chose.
dans l'ensemble c'est bien, on vas essayer de se faire une war test vendredi pour voir.
Back to top Go down
Juanbreezer




Messages : 32
Date d'inscription : 2015-06-15

Opinion on Rules / Avis sur Règles Empty
PostSubject: Re: Opinion on Rules / Avis sur Règles   Opinion on Rules / Avis sur Règles Icon_minitime1Wed 11 Nov - 16:01

[RF]Blood-Fr wrote:
laissez une grande diversité de map c'est une tres bonne chose.
dans l'ensemble c'est bien, on vas essayer de se faire une war test vendredi pour voir.

Toutes les cartes (sauf les cartes DLC) devraient être autorisés pour le moment. Toutes les cartes ont l'air très bien et plus sont maintenant fabriqués avec une "formule" spéciale pour vous assurer qu'ils sont équilibrés.
Back to top Go down
Dvstem

Dvstem


Messages : 20
Date d'inscription : 2015-01-19

Opinion on Rules / Avis sur Règles Empty
PostSubject: Re: Opinion on Rules / Avis sur Règles   Opinion on Rules / Avis sur Règles Icon_minitime1Fri 13 Nov - 11:05

Pour ma part ( Amici team), Nous sommes plutôt satisfait des règles, les maps seront peut être modfifées au fur et à mesure du temps, mais toutes mon l'air jouable Wink, les armes pareil, elles ont toutes un avantage et inconvénient, donc l'équilibre est présent Smile
Back to top Go down
H@cKulo$$

H@cKulo$$


Messages : 2
Date d'inscription : 2015-11-14

Opinion on Rules / Avis sur Règles Empty
PostSubject: Re: Opinion on Rules / Avis sur Règles   Opinion on Rules / Avis sur Règles Icon_minitime1Sat 14 Nov - 18:29

plop,

Les règles sont plus que correcte concernant l’écoute il est tout a fait compréhensible qu'il soit interdit. C'est bien d'avoir mis toutes les maps ça va changer.

Il était également évidement d'interdire la KN.

Back to top Go down
http://www.azyx.fr/index.php
Hutch

Hutch


Messages : 797
Date d'inscription : 2015-01-11

Opinion on Rules / Avis sur Règles Empty
PostSubject: Re: Opinion on Rules / Avis sur Règles   Opinion on Rules / Avis sur Règles Icon_minitime1Sat 14 Nov - 21:18

La KN-44 n'a pas été supprimer c'est moi qui est fait une erreur j'avais mis ARK-7 au lieu de KN-44.
Back to top Go down
H@cKulo$$

H@cKulo$$


Messages : 2
Date d'inscription : 2015-11-14

Opinion on Rules / Avis sur Règles Empty
PostSubject: Re: Opinion on Rules / Avis sur Règles   Opinion on Rules / Avis sur Règles Icon_minitime1Sun 15 Nov - 0:25

Hutch wrote:
La KN-44 n'a pas été supprimer c'est moi qui est fait une erreur j'avais mis ARK-7 au lieu de KN-44.

HA OK autant pour moi alors
Back to top Go down
http://www.azyx.fr/index.php
Sponsored content





Opinion on Rules / Avis sur Règles Empty
PostSubject: Re: Opinion on Rules / Avis sur Règles   Opinion on Rules / Avis sur Règles Icon_minitime1

Back to top Go down
 
Opinion on Rules / Avis sur Règles
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Rules (English/Anglais)

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Archive :: Divers-
Jump to: